Post


Nu är det bompa och vällingtider här hemma i soffan, tänkte därför att jag skulle hinna med ett kort inlägg!

Idag har jag varit ledig, vilket var välbehövligt! Igår hade vi personaldag och jag var borta mellan 7 och strax efter 22. Vi hade möte och tävlade på bodaborg. Det var trevligt men utmattande! :-)
Leo vaknade i vanlig ordning strax före 6. Och skulle se bompa. Eftersom han skulle infinna sig på dagis 8.30 vågade jag inte streta emot utan klev upp.
Men att man blir sliten... Jag känner mig som en omkringvandrandzoombie. Helt, totalt dödstrött!
Idag somnade jag till och med i badkaret (!). Tänkte iaf ta en galet tidig kväll ikväll och försöka vara någorlunda utvilad imorgon när trollet vaknar. Jag är nämligen ledig imorgon också. Ska försöka hinna med att helghandla och städa. Den bristande energin har lett till att vi har fler husdjur än jag kan räkna till.

Posten bjöd in på några provsvar från läkaren utan på ett inkassobrev (!). Döm till min förvåning då vi inte har betalat en comhem räkning. Så jag betalade fort som attan och ringde sedan upp comhem. Förklarade att jag blev lite upprörd över att ha fått ett inkasso brev för en räkning jag aldrig sett.
Så frågar han mig om jag flyttat nyligen? Nja, i mitten på juli?! Inte vet jag om det räknas som nyligt. Jaha, sa han, vi har inte eran nya adress utan har fortsatt skicka till våran gamla adress. Det förklarade saken. Jävligt irriterande!!!!

Har iaf fått en remiss från hudkliniken. Inom tre månader. Jag ska ringa om 2 (!) månader för att boka en tid. Ni måste skämta med mig?!?!?!?!?!!

Nu ska jag borsta tänderna på lilleskrutt och sedan ska han i säng. Och jag ska inta soffläge. Under filten. Sköööönt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hudmottagningen i luleå brukar ha en kö på över 1 år så är bara ringa in direkt och klaga för de ska ge dig en tid inom 3 månader annars får du åka till en bättre klinik

2010-09-24 @ 10:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0